מירושלים בחרדה

יש לי שאלה אליך חרדי יקר שלי. שאלה שמציקה לי זמן רב ולא נותנת מנוח אלא לפרקים קצרים. כל כך מטרידה ומציקה השאלה עד שלפרקים תשלח פרץ של מיצי עיכול מונעים באולקוס רקטי במעלה ושטי ולעיתים תסתפק אך בביעבוע חסר מנוח של תכולת קיבתי. לעיתים השאלה מרתיחה את דמי ומכווצת את שרירי ראשי לכדי מיחוש בלתי נסבל ואז איני יכול יותר לעמוד מנגד. אתה מבין חרדי יקר שלי, מדי פעם אני פשוט חייב לשאול אותך משהו: מי לעזאזל אתה חושב שאתה?!

אני מיצר על הפניה שלי אליך דווקא בשעה עסוקה זו, חרדי יקר שלי, בשיא ההכנות לשפיכות הדמים שאתה מתכנן ליום שישי הקרוב, עת יצעדו אלפי ישראלים הומוסקסואלים ולסביות, במצעד גאווה בחוצות העיר. ידוע לי, חרדי יקר שלי, שאתה טרוד בימים אלו באגירה לוגיסטית של דוקרנים, סכינים, חוטי חשמל, אמצעים לחבלה ברכבי משטרה, אבנים, בלוקים ושאר תשמישי קדושה שנועדו למלחמת חורמה בתופעה הכלל אנושית הזו אותה אתם מכנים תועבה. ידוע לי שגייסתם כוחות מילואים ואת אימוניכם "על רטוב" כבר התחלתם, בוחנים את כוחות הרגלים שלכם מול המשטרה ואת גדודי קלעי האבנים כנגד אוטובוסים אזרחיים - אבל אולי דווקא בשעה זו הייתי רוצה לשטוח בפניך את תחושת הקבס שעולה בי כשאני עד להתבטאויותיכם הנלוזות שלכם, להבטחות הנקמה וההרג, לכתובות הנאצה בהם אתם מצטיינים, לפשקווילים המתריסים שלא היו מביישים את גבלס ולנסיון סחיטת המדינה באיומים מפורשים של אלימות ורצח.


ידוע לי היטב חרדי יקר שלי שירושלים שייכת לך ורק לך. אחרי הכל היו אלו גדודי הנהרגים באוהלה של תורה שבמסירות נפש שאין שניה לה נקצרו במאותיהם תחת אש מקלעי הלגיונות הירדנים וזאת בכדי לאחד ולחבר את חלקי העיר החצויה – דבר עליו כולנו אסירי תודה לעד – ועל שום כך הייתי רוצה לרדת על ברכי ולהתחנן בפניך לבל תכה ותהרוג בהומוסקסואלים ובלסביות שיעזו לפסוע מעדנות ברחובות עירכם הקדושה אשר הקמתם במו ידיכם העמלות. אנא, סלח להם חרדי יקר שלי. הסוטים האומללים שמגיעים הישר מסדום ועמורה שוטים ושוגים תחת האשליה שחיים הם במדינה דמוקרטית וחופשית בה לכל אזרח נתונה תנועה חופשית וזכות לצעוד ולהפגין נוכחות בתיאום עם השלטונות. תמימים הם וגדלו בבתים משוקצים ומשומדים בהם אין מודעים לתורת ישראל האוסרת על יחסים שלא כדרך הטבע בין אשה לאשה ובין גבר לגבר וסבורים ברוב תעוזתם שרק משום שנבראו כך ע"י הקדוש ברוך הוא, מהווה הדבר גושפנקא להתעלמות מחוקי הדת הכתובים והברורים עליהם נסמכת אמונתך. בטוחני כי אתה בסתר לבבך מאחל אתה להם רפואה שלמה ומזור למכאוביהם.

צר לי גם על מעשי האפיקורוס החוטא, היועץ המשפטי לממשלה שקבע כי סוטי המין הנלוזים זכאים לממש את זכותם החוקית לצעדה בשטחה של מדינת ישראל בדיוק כפי שאתם רשאים לאכלס את לב שכונת שינקין בעיר ההשמד תל אביב או למלא את אצטדיון רמת גן המשמש לכדורגל בימים כתיקונם רחנמא ליצלן, בעשרות אלפים מאנשיכם כדי לסגוד לאדמו"ר זה או אחר או לאיים בשריפת חילוניים בגיהנום רותח באורגיות מקודשות של החזרה בתשובה. מבין אני כי את הפריווילגיה המאפשרת לכם לאסור על חילוני משוקץ לצעוד ברחובותיכם בשעה שאתם צועדים באופן חופשי וגלוי ברחובותיו אתם שואבים כתמלוגים על המצאת היהדות לפני מספר אלפי שנים, פטנט עליו אתם מחזיקים את זכויות היוצרים ואת כל הזכיונות. אתם אלו שתקבעו מיהו יהודי, מי ראוי בחתונה, מי זכאי להתגרש וכיצד, מי ראוי להיות מאומץ, מי ראוי לקבר בני אנוש ומי לקבר בהמות והכי חשוב מכל – אתם ורק אתם תקבעו מיהו המוסרי ומיהו הסוטה המרושע אשר לעולם לא יקבל אפגרייד לגן עדן.

בשם כולנו הייתי רוצה להתנצל בפניך חרדי יקר שלי על שלא עלה בידכם לשכנע את נציגי ממשלת המשומדים והמשטרה ברצינות איומיכם הרצחניים עד שאלו יפעלו לביטול הגזירה שנפלה עליכם. ידוע לכל כי מדובר בזילות חצופה של מעמדכם המורם מעם, זה המאפשר לכם ליהנות מתקציבים שמנים המופנים בחלקם האחד לחינוך ילדיכם לשנאת המדינה, תיעוב הדמוקרטיה, ביזוי החילוניות ושלילת הציונות, ובחלקה האחר למימון מילויה הקפדני של מצוות פרו ורבו המתבצעת באדיקות וללא כל קשר ליכולת כלכלית או אמצעי פרנסה העומדים לרשות ההורים הפוריים הממלאים את הארץ. מבין אני בהחלט מדוע אתם משתוללים ברחובותיכם, מציתים פחי אשפה, זורקים אבנים על אוטובוסים ואוגרים "נינג'ות" לטיפול בניידות משטרה. שלטון החוק הדמוקרטי שהכיר בעליונותכם המוסרית העז הפעם לפקפק בה - השם ירחם - ועבור מי? עבור אוסף משומדי משכב זכר ובהמה הבאים לטמא את סלע קיומכם בנוכחותם.

לא קל לי לראות כיצד מותקפים אתם מכל עבר על ידי אנשים קטנים וחסרי השכלה תורנית שאינם מבינים מדוע מוצדק בהחלט לקרוא להריגתם של כופרים בעלי נטיות מיניות משונות לא עלינו. אותם אנשים לא הפנימו לגמרי את קונספט עשרת הדיברות ושוגים בצעקות "לא תרצח" נגדיכם. בניגוד להם חרדי יקר שלי, אני קראתי את הדיברות, ולא רק אותן אלא גם את האותיות הקטנות שנמצאות מאחור שאיש מלבדכם לא מכיר, את הסעיפים הסודיים המאפשרים לכם להפליא מכות רצח בכל מי שאינכם מסכימים עמו, להשליך לעברו בקבוקי תבעירה בתקווה שישרף באש הגיהנום, לצלוף אבנים גדולות על מכוניתו למען יתהפך ויהרג, לנעוץ סכינים חדות בבשר פיגוליו ועדיין להיות בצד הכשר של "לא תרצח". וכי איך יחשב הדבר לרצח כאשר ההתנכלות מופנית לעבר אויבי האלוהים ותורתו.

לסיום הייתי רוצה להתנצל בפני בני משפחתך, חרדי יקר שלי. שהרי לאחר המצעד המשוקץ תפרוץ מלחמת לבנון השלישית כפי שחכמיכם הגדולים בתורה חזו. במקרה זה בוודאי תגוייס לצבא ותשלח לחזית ללחום לצידם של החוטאים שהביאו עליך את האסון הזה במו ידיהם ורגליהם המפזזות. כשאני מקשיב לאיומך וחוזה באימוניך בזריקת רימוני תבערה מאולתרים ובסכינאות אין אני מסיק אלא כי לוחם אמיץ אתה ועשוי ללא חת. כולי תקווה שתשוב לביתך בשלום ושלא תיאלץ חס ושלום למצוא את מותך בשדה קרב הנופל ברמת איבזור ונוחות מזה של אוהלה של תורה.

תגובות

  1. זה בסדר, זה מאד אופנתי להשפריץ מיצי קיבה לכל הכיוונים.

    רק דבר אחד לא הבנתי, ואני חרד לדמוקרטיה בדיוק כמוך. האם תמיד צריך להיות צודק? האם לא ניתן להיות פעם חכם?

    הלא שום חרדי לא עצר את המצעד כשהתקיים בתל אביב. היה סטטוס קוו מסוים ושברירי שנשמר.

    בעיני, אין לי בעיה עקרונית עם מצעדי הגאווה (אע"פ שלא ברור לי על מה הגאווה בהומוסקסואליות או בהטרוסקסואליות- כ"א נולד כמו שנולד) אבל יש לי בעיה עקרונית עם אנשים שבשם עיקרון דורכים ברגל גסה בעיר מאד בעיתית, שגם על פחות מזה יכולה לבעור בקלות.

    ומילא רק יהודים היו חיים בה. בגלל ציורים שרפו שגרירויות בעולם המוסלמי. אנחנו באמת רוצים להעיר את הדרקון הזה?

    לדעתי, מצעד שכל מטרתו היא התרסה, אולי לא מתאים לעיר השסועה האומללה והבעיתית הזו.

    דבר אחר, עזבת את ישראל כדי לגור במדינה שעדיין לא החליטה סופית אם הפלות הן חוקיות- ויש לך עצות בשבילנו?

    השבמחק
  2. "המודאג",

    בוא ונתחיל במספר דברים. ראשית, העובדה שעזבתי את הארץ לא נותנת לאיש את הזכות לסתום לי את הפה או לשלול ממני את זכות "העצה" למדינה. אתה יודע מדוע? וגם אם למישהו נדמה שכן, איני שואב את הזכות או מבקש אותה מאיש - היא שלי מעצם קיומי. אז בוא ונרד מהר מהעניין הזה שאני בחו"ל ואתה בארץ - זה לא יביא אותנו רחוק.

    המצעד הוא לא על להיות צודק. ירושלים אינה עיר השייכת לחרדים, היא בירת כל תושבי ישראל, כולל אלו שאתה לא מצליח ולא רוצה להבין - ההומוסקסואלים וזו זכותך להיגעל ממה שהם עושים - זו לא זכותך לומר להם היכן הם כן יכולים לצעוד והיכן לא.

    חרדים מציפים את שינקין בתל אביב ללא הפרעה. האם אני יכול לומר להם לעזוב כי הם פוגעים ברגשות החילוניים באיזור? האם אני יכול לומר להם לא להיכנס לתל אביב עם המדים השחורים שלהם והפיאות של השטעטל? ואם אני אאיים עליהם ברצח - זה יהיה חכם מצידם להתקפל?

    החרדים הם קבוצות סוטות של קיצונים הלוקים בנפשם. יש בעולם מספר קטן של מליונים מהם לעומת שש מאות מליון הומוסקסואלים. הם הסוטים, לא הצועדים במצעד הגאווה. היכנעות לאיומי הרצח שלהם רק תחזק אותם. בבריונות שלהם יש להילחם בכח ובנחישות ובוודאי קבוצה חסרת זכויות אזרח מלאות כמו הומוסקסואלים, שעל חוסר זכויותיה חתומים הקיצונים הדתיים בעלי הזיכיון על הדת במדינה.

    מצחיק שאתה מביא את טיעון הציורים של מוחמד והשתוללות המוסלמים. אני מניח שאתה בעד לא להעיז לבקר שאת האיסלם כדי שחס ושלום לא יתעצבנו - אבל אתה שוכח את בריון בית הספר... הפתרון לבריון בית הספר האלים הוא מכות רצח קשות שישלחו אותו לבית חולים בקומה - לא היכנעות שרק תגרום לו לשוב למחרת עם דרישות גדולות יותר. אותו דבר עם החרדים שכבר העזו לדקור הומוסקסואלים בירושלים. כנראה שהדיברות לא ממש חשובות להם כשמדובר "בקידוש השם".

    כשמישהו אומר לי תיזהר, אל תעשה את זה או שתחטוף - אני תמיד בעד לעשות את זה. החופש והדמוקרטיה חשובים יותר מתרבותם השונאת אדם של החרדים - שבחוצפתם עוד חיים ומתרבים על חשבון מיסיהם של אלו הצועדים. אם רעיון ההומוסקסואליות לא מוצא חן בעיניהם - שיארזו את הפקלאות ויעברו לערב הסעודית שם מוציאים להורג עליזים - בין כה מדובר באנטי ציונים שיתקבלו בברכה באיזור הזה של העולם.

    השבמחק
  3. יוספוס היקר,

    קראתי שוב את מה שכתבתי, ולא ברור לי מאיפה החלטת שאני נגעל מהומוסקסואליות. עם זאת אני חוזר ואומר שגם לא ברורה לי הגאווה הגדולה. אני הטרוסקסואל, ומעולם לא חשתי גאה יותר או פחות ממישהו.

    אני גם אוהב לקרוא לדברים בשמם, ולכן בוא ונקרא למצעד בשמו- מצעד ההתרסה.

    התרסה על זכותם המולדת של בני אדם לחיות כרצונם, שנרמסה אלפי שנים בד"כ ע"י אותם שומרי אלוהים שעתה רוצים לבטל את המצעד כי כנראה אלוהים שלהם לא אוהב הומואים שהוא ברא בעצמו. עד כאן נכון.

    וגם נכון שמצבם של ההמואים היה יכול להיות יותר טוב בכל מדינות העולם, ודאי שבישראל. וגם נכון שבעקבות החופש היחסי של 50 השנים האחרונות התפרצה זעקתם החנוקה מזה אלפי שנים- לחיים בכבוד ככל אדם. וצריך לתת להם לחיות ככל אדם.

    עם זאת, כחלק מן הגישה המודרנית, הבלתי סבלנית בעליל, המאפיינת ככלל את העולם המערבי, אנשים רוצים תוצאות ומהר. על כן ממצב של הדחקה מוחלטת, עברנו למצב של החצנה מוחלטת של עמדותיך. זו התרסה שהיא טבעית, כנגד ממסד שהיה מאד אכזרי. התרסה טבעית אבל מאד לא חכמה, ובעיני לא מקדמת את העניין של הקהילה ההומו לסבית בעולם- ולא רק בישראל.

    מרגע שמקובל שזו התרסה, חשובה ומוצדקת ככל שתהיה,כבר אין זכות מיידית לצעוד איפה שרוצים, לעשות מה שרוצים. "חופש ה...." אינו עומד מיידית לזכותך כשאתה מתריס.

    בפרט במקום בעל אופי שברירי כמו ירושלים.

    בקשר לעניין עם בריון ביה"ס- לא צריך לכופף את הראש- זה נכון. אבל גם לא לדרוך לו על הרגל בכוונה כדי שידע שאנחנו לא פוחדים ממנו. יכול להיות שאני לא גיבור כמוך, אבל אני בד"כ משתדל להמנע מעימותים. החיים לימדו אותי שעימות בד"כ מקדם את העניין באופן שלילי לטווח היותר רחוק.

    תמהני- ההשוואה בעניין החרדי שיגיע לשנקין... מה רצית להביע? ברור שהחילוני אינו נמצא במקום של של אותם הבריונים וטוב שכך.

    עם זאת, למרות עיקרון "חופש ה..." שעלול להפגע, יש כידוע למדינת ישראל משאבי משטרה מוגבלים ודי מדולדלים. זה כמובן עניין לרשימה מלומדת אחרת, אבל האם אחריותה של המשטרה היא לקיים את המצעד ולשמור על זכות המפגינים גם אם יש לה חשש סביר שחלקם יפגעו כי אין בכוחה, לצערינו, לשמור עליהם?

    יש למדינת ישראל את הבעיות שלה. הבעיה של המצעד היא מותרות- במובן זה שאפשר להמנע ממנה.

    ובעניין זכותך המוסרית לתת עצות- כמובן במסגרת חופש הביטוי זכותך להגיד מה שאתה רוצה. לא לוקח את זה ממך. מכבד את דעתך ונהנה לקרוא את בלוגך. אבל כשיושבים באופוזיציה נותנים עצות נהדרות שלא מישמים ברגע שנכנסים לקואליציה. ככה זה גם כשגרים רחוק.

    השבמחק
  4. "החרדים הם קבוצות סוטות של קיצונים הלוקים בנפשם" !?!?!?!?

    יוספוס היקר, אני אוהבת מאד את הבלוג שלך ומסכימה בד"כ עם דעותיך, אבל המאמר הזה ובעיקר ההצהרה הזו אינם מקובלים עלי בכלל.
    אני בהחלט תומכת בזכויות של מיעוטים כמו הגאים ומבינה את הצורך שלהם להילחם על זכויותיהם, אבל האלימים והקיצונים בקרב בחרדים הם מיעוט קולני, ואני חושבת שכשלת בהדבקת תווית פוגענית על ציבור שלם.
    ברור שגם אני סולדת מהפרימיטיביות של הרבים מהחרדים, אבל הסלידה מההומו-לסבים, והתפיסה הפרימיטיבית כאילו הם בחרו את נטייתם, משותפת למרבה הצער לציבורים גדולים מאד בכל העולם. על זה הם מנסים להילחם והקרב הנוכחי, לדעתי, הזיק לענינם יותר משהועיל.
    כל המצעד הזה וכל הקרב הזה מאבדים את משמעותם נוכח ההצהרות הפאשיסטיות של ערבים שהציפו אותנו היום.
    קרא בווינט את הידיעה על ההפגנה בנצרת ותגובות רבות של ערבים האומרים כבר בגלוי שמדינת ישראל היא כיבוש שבדעתם לסיים.
    כל טוב לך, מילולית, 10.11.06

    השבמחק
  5. אני מקבל את הביקורת. אני מלא כעס עליהם ולפעמים נותן דרור ליכולת שלי לפעור פה ענק של ג'ורה אמיתית. אז למען הסדר הטוב, אני מסייג בזאת את ההצהרה שלי לגבי סטייה ומחלת נפש לקיצונים שבהם, כמו למשל קבוצת נטורי קרתא.

    השבמחק
  6. שלום יוספוס

    החרדים הם קבוצות סוטות של קיצונים הלוקים בנפשם ולרוע המזל מהווים 20% מאוכלוסיית המדינה. להתווכח איתם זה בערך כמו ללמד דג לרכב על אופניים או במילים אחרות, חבל על המאמץ

    איציק

    השבמחק
  7. מסכים. כתבתי ארבעה פוסטים משלי בנושא, וניתן למצוא אותם כאן:

    http://cafe.themarker.com/view.php?u=40592&tag=%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%93+%D7%94%D7%92%D7%90%D7%95%D7%95%D7%94

    אגב, איך אתה מודד כניסה לבלוג (ולא לפרופיל) באתר הזה? אשמח לטיפים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עברנו את פרעה אבל נפלנו אצל סיגי

עיקרון הנָבּוּט

הודית עסקית לעשרה ימים