פוליפ השבוע: כת השנאה נטורי קרתא

מזה זמן רב שאני עוקב אחר מעשיה והתבטאויותיה של כת השנאה נטורי קרתא ("שומרי העיר") ובכל פעם רוגז אני מחדש לנוכח גלי האנטישמיות הארסית העולים מתוכי כשאני מנסה לחשב כמה כרומוזומים צריכים להתאבד על מנת לייצר חבר אחד בקבוצה הבזויה הזו המאוכלסת בתירוצים עלובים לבני אדם בכלל ויהודים בפרט.

השבוע נשמע שוב קולם האידישאי המלהג של סוטי הקבוצה. במוקטעת מאה שערים פורסם "פשקוויל" המאשים את "המדינה הציונית" "בהתגרות באופן מבהיל בשכנים הערבים" בנוסף לרטוריקה האנטי ציונית הרגילה המלגלגת על "דרכם המופקרת של הציונים וגאוותם הלאומים הגויית". השבוע אף הפגינה הקבוצה בניו יורק כנגד "התוקפנות הציונית" בלבנון והביעה סולידריות עם ארגון הטרור חיזבאללה. לכאורה נראה הדבר מוזר, שכן מדובר בארגון יהודי. מדוע אם כן לא מתייחסת הקבוצה ל-800 טילים שנחתו שבטח ישראל בברכת החיזבאללה ובהסכמה שבשתיקה של ממשלת לבנון?. מדוע לא מתייחסת הקבוצה לחטיפות החיילים ולהתקפה הרצחנית של החמאס וחיזבאללה כנגד ישראל ללא כל התגרות מצדה?. מדוע לא שומעים מהקבוצה כל דבר ביקורת או שאט נפש מקציר דמים של למעלה מאלף ישראלים רצוחים באוטובוסים, מסעדות וקניונים? מדוע אין שומעים מנטורי קרתא ולו מילת ביקורת אחת כנגד מדינות הקוראות להשמדת ישראל? מדוע מחבק ארגון נטורי קרתא את הג'יהאד?

מקור מחלת הנפש

קבוצת השנאה נטורי קרתא, המחזיקה קהילות בארה"ב, בריטניה וישראל, מייצגת אמנם חלק קטן מהיהדות החרדים, אך נחשבת לקולנית וארסית במיוחד. הקבוצה מתנגדת למדינת ישראל ולציונות ממניעים דתיים הקשורים בהכרה כי גלות ישראל בת אלפיים השנים היא רצון האל וכי מדינה יהודית יכולה לקום אך ורק עם בוא המשיח. באמתלה דתית זו מתנגד ארגון נטורי קרתא לכל ביטוי של ציונות לקיומה של מדינת ישראל. נטורי קרתא אינם מסתפקים בסלידתם מציונות וממדינת ישראל - הארגון אף תומך בצורה נלהבת באויביה המושבעים ובינם גם אלו הקוראים באופן פומבי להשמדתה: החיזבאללה, אירן והרשות הפלסטינית בהנהגת החמאס. נטורי קרתא החיים בישראל מכנים עצמם פלסטינים וכמו אחיהם הג'יהאדיסטים ברחבי בעולם הם מכנים את ישראל "הישות הציונית" וכאשר נאלצים הם לכתוב את המילה ישראל, לא ישכחו להוסיף מרכאות סביב שמה.

על מנת להעביר את רגשות הגועל העוברים בי בצורה אפקטיבית ולהסביר מעט על מטרות הקבוצה, הייתי מעוניין ברשותכם לתרגם מכתב פומבי שנשלח מטעם נטורי קרתא לארגון החמאס בינואר 2006 עם נצחונו בבחירות. נוסח המכתב לקוח מאתר נטורי קרתא הרשמי:



ברכות ואיחולים לבביים לחמאס מנטורי קרתא אינטרנשיונל, התפוצה.


בסיעתא דשמייא, סלאם עלייקום,

אנו, נטורי קרתא אינטרנשיונל, מייצגים את היהודים הדבקים בתורה בעולם, נאמנים לשמירתה ועומדים איתן בהתנגדותנו לציונות ולמדינת "ישראל". כפי שיודעים אתם, אנו יהודי התורה עמדנו תמיד בסולידריות עם הפלסטינים. נאמנים להוראות התורה, תמיד האמנו וקיבלנו את שלטון הפלסטינים על כל פלסטין. בנוסף לזאת ובהתאם לצו היהדות, כל ממשלה או צורת שלטון בה יבחרו הפלסטינים היתה ותהיה מכובדת ומקובלת על ידנו, בני העם היהודי. כעת, לרגל הבחירות שנערכו בפלסטין, אנו מצטרפים אל אחינו בפלסטין ומציעים את ברכתנו הצנועה למנהיגי, תומכי, ומאמיני ארגון החמאס ביום הצלחתכם. היהודים נאמנים לתורתם תמיד סבלו את סבלם של יושבי פלסטין, סבל שהובא עליכם על ידי יצירת המדינה הציונית – מדינת "ישראל", המדינה "היהודית" כביכול. התפתחות נוראה זו היא בבחינת טרגדיה שאין שניה לה ומקור מבוכה גדול, בלשון המעטה.

העם היהודי נידון לגלות מזה 2000 שנים ע"י צו אלוהי של הקדוש ברוך הוא. במקביל לגלות זו צווה עלינו היהודים להיות נאמנים, שומרי חוק, רחמניים ואוהבי שלום בכל מקום בו נימצא. בנוסף, עלינו למתין בסבלנות במקום גלותינו עד להתגלות הקדוש ברוך הוא, אז יכיר בו המין האנושי ויעבוד אותו יחדיו בהרמוניה ושמחה. כל נסיון ליצור מדינה משלנו בעודנו בגלותנו אסור בכל תכלית האיסור ואין זה משנה אם אותה מדינה מאוכלסת או שוממת. הכנעתם, דיכויים וגירושם של בני עם (הפלסטינים, יוספוס11) על מנת להגיע למטרת יצירת מדינה רק מעצימים את הפשע והחטא, ואסורים בתכלית האיסור ומהווים למעשה אנטיתזה ליהדות.

הציונים התעלמו מכל הנאמר לעיל. בחוצפה מקוממת, מרדו הם כנגד הקדוש ברוך הוא וכנגד חוקי תורתו ביצירתם את האידאולוגיה הציונית ובהקמתה וקיומה של מדינת "ישראל". הם גירשו מספר גדול של בני העם הפלסטינים והכניעו וממשיכים להכניע ללא לאות את שאריתם ואת היהודים הדתיים בפלסטין זה קרוב למאה שנים. מכריזים אנו על התנגדותנו הנחרצת לציונות ולמדינת "ישראל". בנוסף מכריזים אנו על תמיכה וסולידריות עמכם, בני העם הפלסטיני.

מנהיגי החמאס, ביום עלייתכם למעמד הייצוג הרשמי של העם הפלסטיני אנו מברכים אתכם ומתפללים לקדוש ברוך הוא: מי יתן וירעיף עליכם האל מחוכמתו וינחה את האומה הפלסטינית כרצונו. מי יתן והקדוש ברוך הוא יאחד את לבבות הפלסטינים ויקבל את הנהגתכם באהבה ורצון טוב. מי יתן והקדוש ברוך ינחה את כולנו לפירוקה בשלום ובמהירות של הישות הציונית – מדינת "ישראל" ומעבר השלטון על כל ארץ הקודש הכוללת כמובן את "אל קודס" (במקור, יוספוס11) לידי שליטיה הראויים, בני העם הפלסטיני. שכן אז נוכל כולנו שוב לחיות על פי רצון הקדוש ברוך הוא, יהודים וערבים כשכנים, כשפי שעשינו במהלך מאות שנים עד לבואה של הציונות. ובסופו של דבר, מי יתן ורצון הקדוש ברוך ויזכה העולם בקרוב לראות את התגלותו ותהילתו, כשכל בני האנוש ישרתוהו בשמחה ובהרמוניה. אמן.

הרב ישראל דוד וייס,
נטורי קרתא אינטרנשיונל, ארצות הברית

הרב אהרון כהן,
נטורי קרתא, בריטניה

חבורת נטורי קרתא לא נבחרה לפוליפ השבוע על שום התנגדותה לציונות או מדינת ישראל. זכותו של כל אדם להחליט בעצמו אם מדינת ישראל טובה עבורו או לא. לא כל יהודי חייב להיות ישראלי ולא כל יהודי חייב לתמוך ברעיון של מדינה יהודית. לא על זאת יוצא קצפי על חבורת נטורי קרתא. חבורת היהודים הזו מרתיחה את דמי משום שהיא תומכת תמיכה מוחלטת בהרג וברצח ישראלים ע"י מתן לגיטימציה למדינות וארגונים שיצאו בהצהרה ברורה כי השמדת ישראל הוא מטרתם העילאית. השטנים הקטנים מברוקלין וממאה שערים מוכנים בשמחה להקריב את חיי ילדינו באש הג'יהאד, הטילים והמתאבדים האיסלמופאשיסטים רק משום שציונות אינה הדרך הנכונה לדידם מבחינה הלכתית.

נטורי קרתא אינם מסתפקים בהבעת התנגדות לציונות ולישראל- אין בזאת משום חריפות מספקת לטעמם – אין בזאת שנאה מספקת - בכדי להזריק את מלוא הארס יוצאים אנשי נטורי קרתא מגדרם על מנת להביע תמיכה בלתי מסוייגת באויבי ישראל. נשאלת השאלה כיצד יכולים יהודים בעידן פוסט-שואתי להתייצב כתף אל כתף עם המשטרים הרצחניים ביותר מאז גרמניה הנאצית? כיצד יכולים יהודים אלו להביע תמיכה "בחיסול הציונות" כאשר ברורה להם לחלוטין משמעות "חיסול" זה הלכה למעשה – שואה שניה ומליוני קרבנות. אני חייב להתוודות שגם כשאני מנסה בכל כוחי, איני יכול שלא לשנוא אותם. איני יכול להתנער מהמחשבה שמדובר בארגון יודנראטים קיצוני המשתף פעולה מרצון עם אלו שבסופו של דבר ידאגו לשחוט גם בו. אני מלא בושה וזעם על מעשיהם ועל העובדה שהם ממלאים ברצון תפקיד חשוב במערך התעמולה הרצחני המופנה כלפי ישראל. אני מלא כעס וגועל על כך שהם קוראים להשמדת ישראל תוך כדי חליבת תקציביה ושימוש בהם לחינוך הדור הבא של פעיליה הקיצונים. אני בוש ונכלם לנוכח אזלת ידה של מדינת ישראל לשים קץ לתופעה. כספו של משלם המיסים מופנה ליצירת גיס חמישי ארסי שאינו מהסס להתחבק עם הגרועים שבצוררי ישראל ואינו בוחל בהצהרה משותפת עמם על מלחמה בציונות. אני מתבייש כששונאי ישראל בכל העולם מחככים ידיהם בהנאה למראית חבורת היודנראט הבוגדנית ועושים בה שימוש תעמולתי נרחב. אני מתבייש להיות יהודי בעולם בו קיימים יהודים שכאלו.
על זאת אני מעניק את התואר "פוליפ השבוע" לכנופיית נטורי קרתא ובאותה נשימה אני מצדיע לאנשים ישרים כמו יהודה משי זהב, שנולדו והתחנכו על ברכיה ובכל זאת, כנגד כל הסיכויים מצאו דרכם ללב הקונצנזוס הישראלי ולהכרה אוהבת במדינת ישראל. ב-2003 הדליק משי זהב את אחת ממשואות יום העצמאות ושלושת המילים אותן אמר - "לתפארת מדינת ישראל" סימלו את סופו של עידן החושך הפרטי שלו.

תגובות

  1. יש לי הצעה לפוליפ השבוע הבא והם בעצמם לא יותר טובים מנטורי קרתא במאום, חבורת יפי הנפש שמפגינה כבר עכשיו נגד המלחמה ה"בלתי מוצדקת" של ישראל בחיזבאלה, תוך כדי יצירת דמורליזציה וזריעת זרעי פילוג בעם דווקא בשעות קשות אלו. לפי דעתי, צריך להשליך אותם לכלא, הם לא פחות מאשר בוגדים. שמישהו יסביר גם להם וגם לנתורי הקרתא, שאם חס וחלילה יבוא היום, הערבים לא יהססו להרוג גם אותם. כמות האנשים המטומטמים בעולם פשוט מפחידה.

    השבמחק
  2. אני מסכים איתך לחלוטין

    שים לב לקטילה בה נקטתי במאמר "העקרבים" כנגד אותם יפי נפש הקוראים להידברות עם החיזבאללה.

    תורם יבוא.

    השבמחק
  3. מסכימה אתך לחלוטין

    השבמחק
  4. אני לא מבין למה אתה מקדיש זמן בכלל לקבוצה השולית הזאת, שאפילו בתוך החברה החרדית היא מיעוט.

    השבמחק
  5. אני לא ציוני. אני יהודי. יש כיום לצערי הרבה סוגים של יהודים ואני אוהב את כולם אפילו שאני "מסתייג" מהדרך ומהצורה שהרבה יהודים, לצערי, בוחרים לחיות כיהודים (או לא בדיוק כיהודים).

    אבל... הקבוצה הגרועה ביותר שאני בשום אופן לא יכול להביא את עצמי לאהוב אותם על אף היותם יהודים שומרי תורה ומצוות היא הקבוצה שקוראת לעצמה "נטורי קרתא"

    אנשים אלו שמתימרים לדבר בשם היהדות, התורה וההלכה, ותומכים בערבים-מוסלמים טרוריסטים שרוצחים בנו היהודים אנשים נשים וטף, אנשים אלו הם מטורפים שהולכים באפילה ומשתשמשים ביהדות כתירוץ עלוב להשקפת עולמם הקלוקלת

    האם אנחנו יכולים לתאר לעצמנו שמשה הקטן במצרים כשיצא מארמון המלך פרעה ששם נתגדל ע"י בת פרעה - וראה איך שהמצרי "מכה איש עברי מאחיו" היה אומר לעצמו כמו אנשי הנטורי קרתא - זה רצון האלוקים שמצרים יכו וישעבדו את בניו - אז אני מקבל עלי את מרותו של פרעה מלך מצרים ואת התעללותם של המצרים באחי בני ישראל... האם זה מה שעשה משה?

    לא ולא! הוא הרג את המצרי! אפילו שידע שזה עלול לעלות לו בחייו. כמו שבאמת קרה... אחד מבני ישראל הלשין עליו! משה נאלץ לברוח למדין כדי להציל עצמו. מי היו אלו שהלשינו עליו? הלא הם דתן ואבירם מחרחרי ריב ומדון ושנאת אחים בדיוק כמו אלה שהיום קוראים לעצמם "נטורי קרתא". גם דתן ואבירם (ודומיהם) חשבו לעצמם, מי זה משה שיבא ויגן על היהודים כשהאלוקים רוצה שהמצרים ישתעבדו בנו?

    הסוף של דתן ואבירם וחבורתם היה סוף מר. ולצערי, ואני מאוד מיצר על כך שיש כאלה יהודים שאני פשוט לא יכול לאהוב ושלבסוף תהיה אחריתם מרה כלענה.

    אסור לנו להתבלבל. אנחנו לא אמורים להסביר את דרכיו של האלוקים. אנחנו, כיהודים, אמורים לקיים את התורה שקיבלנו מהר סיני ושקיבלנו על עצמינו לקיים אותה! יש לנו חוזה על זה שאי אפשר לחזור בו או להתחמק ממנו. מה שאנחנו יודעים בבירור זה שאלוקים רוצה שאנחנו נאהב איש את רעהו ונקרב את הרחוקים באהבה. לא שנבדוק בציציותיו של האחר. "הוכח תוכיח את עמיתיך" מצווה התורה - אבל... ולא תשא עליו חטא!

    מי שחושב שמותר לו לחבור לאוייבי ישראל כדי שבכך יחזרו בתשובה, אוי לו ואוי לנפשו! סופו רע ומר ולא יהיה לו חלק בגאולת ישראל השלימה שתבא בקרוב.

    השבמחק
  6. אני יהודי שומר תורה ומצוות וציוני הגאה בשורשיי ובעתידי במדינת ישראל.
    עלי להדגיש בפניך כי אנשי נטורי קרתא, כדוגמת אלו אשר ניתן לראות מפגינים ויוצאים להיפגש עם שונאי ישראל אינם מהווים אחוז גדול כל-כך כמו שניתן לתאר, הם פשוט עושים רעש כמו של גדוד שלם. (הקיצוניים הללו מהווים בסך-הכל 20-30 איש בכל רחבי העולם).
    ישנם רבים מאנשי נטורי קרתא ותולדות אהרון אשר מתנגדים למדינה, אך הם לא הגיעו וככל הנראה גם לא יגיעו למצב קיצוני כמו הפנאטים הללו שנסעו לאיראן ודומיהם.
    עלי גם לציין בפניך כי נטורי קרתא התפלגו מחסידות סאטמר. הדבר אירע לאחר שהם שאלו את האדמו"ר טייטלבוים זי"ע (הוא היה צדיק גדול, אף אם לחלק מדעותיו אינני מסכים) מדוע הוא לא נפגש עם יאסר עראפאת. בתשובה ענה הרבי מסאטמר כי הוא לא נפגש עם רוצחים. בתגובה קראו הם לרבי מסאטמר כינויי גנאי ומאז הם מהווים גוף נפרד מחסידות סאטמר הענפה.
    כל שנותר לי להציע לך הוא לגשת ביום העצמאות לישיבת "תורה ויראה" בירושלים (הישיבה של נטורי קרתא). ביום זה הם מעבירים שיעורים באולם המרכזי בישיבה, כנגד מדינת ישראל. לפני מספר שנים הגעתי לשם וראיתי בחוץ רמקולים ענקיים שהעבירו את הנעשה בפנים. הייתי סבור לתומי כי המקום מפוצץ באנשים, אך אבוי, היו שם בפנים בקושי חמש-עשרה חבר'ה וארבע ילדים, וכמובן רב אחד שנשא דרשה ארוכה (ואני חייב לציין, די משמימה).
    לרגל חגיגות ה-60 שנה למדינת ישראל, כל שנותר לי הוא לברך אותך בחג עצמאות שמח וגאולה קרובה.

    השבמחק
  7. לידיעת כל המתעסקים בקבוצה המזערית (אפי' לא שולית) שקוראים לעצמם נטורי קרתא
    אחד מהיסודות היהדות היא הציות לגדולי ישראל!!!
    הם לא מושמעים לאף גדול בישראל לא הרב אלישיב לא מאף רבי חסידי ואף לא מרב של העדה חרדית ולא סטמאר

    כך שאין לכנותם יהודים חרדים
    כיון שאף פסיקה הלכתית לא מחייבת אותם רק מה שהם מחליטים

    מה שכן הם מחמירים על "שנאת ישראל " ברמה גבוהה

    השבמחק
  8. נטורי קרטא מאמינים שרק למשיח יש זכות להקים את מדינת ישראל
    מה שהם לא סיפרו לפלשטינים ולכל הערבים מה משיח יעשה לאחר שהוא יקים את המדינה ועל איזה גבולות מדובר
    כיוון שעל פי התורה ישראל משתרעת על שטח ענקי אשר כולל כמה מדינות לא ידידותיות לישראל
    לפי דעתי צריך לסלק אותם מישראל
    בטח לבטל את כל זכויותיהם בישראל .

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עברנו את פרעה אבל נפלנו אצל סיגי

עיקרון הנָבּוּט

הודית עסקית לעשרה ימים