על עקרבים, צפרדעים ופי התהום

כשחזר ראש ממשלת בריטניה נוויל צ'מברליין מפגישתו עם "הֶר היטלר" בשלהי ספטמבר 1938 הוא היה מעודד. ברידתו מהמטוס הוא נופף בפיסת נייר שהתקראה בשם "הסכם מינכן" עליה התנוססה חתימתו של הפיהרר ואשר הבטיחה את השלום באירופה לשנים הבאות. התשלום עבור השלום היה הסכמתה בשתיקה של בריטניה לסיפוח חבל הסודטים שבצ'כוסלובקיה ע"י גרמניה הנאצית. ברידתו מהמטוס אמר נוויל צ'מברליין הנלהב את המילים הבאות "ידידי הטובים, בפעם השניה בהסטוריה שלנו, חוזר ראש ממשלה בריטי מגרמניה ומביא באמתחתו שלום בכבוד, אני מאמין ששלום זה הוא שלום לדורות". רבים בבריטניה ובעולם, ביניהם בית המלוכה הבריטי, האפיפיור פיוס ה-11, הממשל האמריקאי של רוזוולט והנהגת אירלנד וקנדה הריעו לצ'מברליין שלדעת הרוב מנע במעשיו את המלחמה הבאה באירופה והבטיח שלום למרות התעצמותה הצבאית ודרישותיה של האימפריה הנאצית למזרח.

בפסטיבל השלום צפה בדאגה מנהיג דגול שעוד יטביע את חותמו, וינסטון צ'רצ'יל. הוא וקומץ אחרים לא חסכו את ביקורתם מצ'מברליין ומההסכם אותו הביא. את נייר ההסכם בו נופף ברידתו מהמטוס כינו צ'רציל ותומכיו Peace of paper, משחק מילים בין Peace (שלום) ו-Piece (חתיכה), או בתרגום סמנטי, "שלום של (חתיכת) נייר" שאינו שווה את הדיו בו הוא כתוב. צדקתם לא איחרה להוכיח עצמה.

במרץ 1939, תוך הפרה גסה של הסכם "שלום לדורות", כבש צבא גרמניה הנאצית את שאר חלקי צ'כוסלובקיה וחצי שנה לאחר מכן פרצה מלחמת העולם השניה בפלישת גרמניה לפולין. במאי 1940 התפטר צ'מברליין מראשות הממשלה לאחר כישלון הבריטי לכבוש את צפון נורווגיה כתגובה לכיבוש דרומה ע"י הגרמנים והתפשטות הכיבוש הנאצי להולנד, בלגיה וצרפת. צ'מברליין סירב לעזוב את הממשלה והתגלגל לתפקידים טקסיים נטולי סמכות אמיתית. גופו ובריאותו הדרדרו עם מצבו הפוליטי והוא נפטר מסרטן בנובמבר 1940. ברבות הימים נקשר שמו של צ'מברליין למדיניות פיוס הרסנית כלפי רודנים אלימים ולתוצאות האיומות אותן עלולה להמיט מדיניות שכזו.

התרבות האנושית יצרה יקום מקביל של דימויים ומשלים כדי לדמות כמעט כל סיטואציה בעולמם של בני האדם. פרשת צ'מברליין, השלום האירופאי לדורות, והיטלר מעלים באוב את המשל הישן והטוב על העקרב והצפרדע: היה היה עקרב שביקש לחצות נהר. העקרב לא ידע לשחות ולכן ביקש מצפרדע שעברה במקום לשאת אותו על גבה ולהעבירו בבטחה לגדה השניה. "איני בטוחה" אמרה הצפרדע, "אתה עלול לעקוץ אותי באמצע הנהר ואז אטבע". העקרב הביט בה ואמר "אין הדבר הגיוני, שהרי אם אעקוץ אותך אטבע בעצמי". חשבה הצפרדע לרגע, ראתה את ההגיון בדברי העקרב והסכימה לקחתו. עלה העקרב על גב הצפרדע וזו החלה בדרכה בשחיה לגדת הנהר שממול. כשהגיעה הצפרדע לאמצע הנהר הניף העקרב את עקצו ונעצו בחוזקה בראשה של הצפרדע. בכוחותיה האחרונים כשהיא נאבקת בשיתוק ההולך ופושט בגופה זעקה הצפרדע לעקרב "מה עשית? עכשיו שנינו נטבע! מדוע עקצת אותי?". ובעודו שוקע במים בעקבות הצפרדע ענה העקרב: "אני עקרב. זה מה שאני עושה, זהו טבעי".

הצפרדע האומללה היא קרבן שלא לגמרי באשמתה, שכן הובטח לה כי תעבור את הנהר בשלום. הגיונה הבריא אישר כי אכן תגיע לגדה השניה בבטחה ושום דבר מדברי העקרב לא יכול היה לנבא את בגידתו הממשמשת. בבואנו לשפוט את הצפרדע סביר לומר שבמקרה הגרוע, נהגה היא בתמימות יתר. אולם כיצד היתה דעתנו עליה משתנה לו היתה עושה הצפרדע כרצון העקרב למרות הצהרה מפורשת ממנו שזו לא תגיע לגדה השניה בשלום? אילו היתה לוקחת אותו על גבה עם הבטחה ממנו לעוקצה באמצע הדרך? במקרה כזה היינו רשאים ובצדק לחשוד בנטיות אובדניות מצידה של הצפרדע, איבוד יכולת שיפוט או מחלת נפש.

נוויל צ'מברליין הינו דוגמא טובה לצפרדע תמימה. היטלר הבטיח שלום במחיר בו יכלה בריטניה לעמוד וצ'מברליין קנה את הסיפור. מלבד עוקצו של היטלר, דהיינו כוחו הצבאי ההולך ומתעצם, לא היה לצ'מברליין שום רמז מפורש שיגרום לו לפקפק באמינותו של הפיהרר. צ'מברליין "העלה את היטלר על גבו", וחצי שנה מאוחר יותר הוא נעקץ ולמד על אופיו האמיתי של שותפו לפנטזיית "שלום הדורות". לו חלק היטלר את כוונותיו האמיתיות עם צ'מברליין ב-1938, היה זה נמנע בוודאות מוחלטת מכל הסכם עמו - בזאת אין כל ספק. להגנתו של צ'מברליין ניתן לומר שרק קומץ מתי מעט באותה תקופה השכיל לראות מבעד להבטחותיו התמימות של היטלר וזיהה ואת הסכנה הממשמשת ובאה.

המאה ה-21: ציר העקרב האיסלמופאשיסטי.

כמעט שבעים שנה לאחר בגידת העקרב ההיטלראי ותופת הגיהנום שהביא על עשרות מליונים, נלחמת מדינתם של ניצולי אותו עקרב על חייה מול קואליציה חדשה/ישנה של עקרבים איסלמיים ממזרח, דרום וצפון. רק שהיום, בניגוד לעקרב הנאצי של שנת 1938 שעוד ביקש להטעות ולהסתיר את כוונותיו עד לשעת הכושר, מצהיר העקרב בן ימינו על כוונותיו הרצחניות בגלוי, ללא כל נסיון להסתירן.

מדינת ישראל נמצאת במלחמה אמיתית מול מדינות וארגוני הציר האיסלמופאשיסטי: אירן, סוריה, חיזבאללה, ופלסטין. המלחמה אינה סובבת סביב סוגיות טקטיות מקומיות כמו חטופים, אסירים, או הסיכסוך הישראל-פלסטיני כפי שמדינות הציר מבקשות מדי פעם לשווק לעולם. המאבק בין מדינות הציר האיסלמופאשיסטי לישראל נסוב סביב עובדת קיומה של מדינת ישראל לנוכח סירובן הבלתי מתפשר של מדינות הציר להכיר בזכותה לקיום שכזה, לא בגבולות 67, לא בגבולות 48, לא במזרח התיכון, ולא בכל מקום אחר בעולם. חוסר הרצון להכיר בישראל הוא למעשה אנטישמיות דור רביעי, סוג של אנטישמיות אולטרא-מודרנית הנפוצה מאד בעולם האיסלמי ובאירופה והרואה בישראל ובציונות כמייצגות את היהדות העכשווית, בה יש להילחם. שימוש באנטישמיות דור רביעי חיונית להישרדותו של כל משטר איסלמי בו סובלת האוכלוסיה המקומית דיכוי, עוני וחוסר תקווה. השימוש באויב חיצוני הוא סוד קיומו של הדיקטטור ואכן, כל מדינות הציר הן דיקטטורות צבאיות למעט לבנון, אבל זו למעשה מדינת רפאים הנשלטת הלכה למעשה ע"י החיזבאללה, ארגון טרור המושפע וממומן ע"י אירן, ומחזיק בזרוע מדינית לבנונית.

אירן

פעם ידידת ישראל, וכיום אומה איסלמית מיליטריסטית של למעלה משבעים מליון איש העוסקת באובססיביות חסרת כל פרופורציה בהכחשת השואה והעלתו באוב של חזון הכחדת היהודים בצורתם החדשה: מדינת ישראל. עיסוקו האובססיבי המוזר לכאורה של נשיאה החדש מחמוד אחמדיניג'אד בהכחשת השואה ובעיית היהדות העולמית מזכירה, ולא במקרה, צורר אחר מהעבר, אדולף היטלר ואת המנוע הרקטי עליו רכב בדרכו לשלטון: ליבוי השנאה ליהודים. אחמדיניג'אד, רודף הכח והשררה, עסוק בימים אלו בפיתוחו ושיווקו של רעיון "הרייך האיסלמופאשיסטי" הגרעיני הראשון לעמו. הוא עובר מעיר לעיר וממדינה למדינה, עורך כנסים עם שמות כמו "העולם ללא ציונות" או מארגן סמינרים בינלאומיים של מכחישי שואה במסווה של "חיפוש האמת". בתרגום לשנים של המאה ה-20 ובהשוואה לגרמניה, אירן נמצאת "באמצע שנות השלושים" בה הונחו יסודות דעת הקהל להשמדת היהדות, הזילות בחיי היהודי, ביטול זכותו הטבעית להתקיים והפיכתו לתת אדם הראוי להשמדה למען עולם טוב ויפה יותר. אחמדיניג'אד למד היטב את סוד אהבתם של תושבי גרמניה לפיהרר. שינאת היהודי והמיליטריסטיות הנאצית הזניקה את היטלר לשיאים חדשים של פופלריות ואחמדיניג'אד רוצה בדיוק את אותו הדבר. זהו ההסבר היחיד מדוע מנהיג מדינה שאינה גובלת בישראל ואינה מסוכסכת עמה בכל צורה גשמית כלשהי מקדיש את מרבית זמנו בהכפשת הציונות, אנטישמיות והכחשת השואה במקום לטפל בענייני מדינתו. אחמדיניג'אד מניח את היסודות התעמולתיים שהניח היטלר בזמנו.

סוריה

דיקטטורה צבאית על פי חוק ולמעשה, מדינה בעלת משטר זהה לזה של צפון קוריאה, בה עוברת משרת הנשיא מאב לבן. זכויות האדם בסוריה עלובות אפילו יותר מבאירן - כל המתרחש בסוריה הוא סוד מדינה ורציחות מתנגדי שלטון, דבר הנעשה על בסיס יומי מוסתר מהעולם, לא תמיד בהצלחה (ע"ע הטבח בחמה). כבכול דיקטטורה, אין לאזרחי סוריה זכות חופשית לביטוי או להבעת התנגדות לקו הרשמי של השליט. זוהי בדיוק הסיבה מדוע סוריה זקוקה נואשות לאויב חיצוני מר על מנת להטות את זעם אזרחיה מנשיאם בן המיעוט העלאווי. ממש כמו בספר 1984, מתאימה ישראל באופן מושלם לתפקיד האויב "גולדשטיין". כדי להביע שנאתה לישראל וכדי לזכות באהדת עמה חסר הזכויות, סוריה שבעברה העניקה ברצון מקלט וחסות לפושעי מלחמה נאצים שנמלטו מאירופה, מארחת כיום את מפקדות החמאס, הג'יהאד האיסלמי ועוד שאריות של ארגוני מחבלים פלסטינים שצצו לאורך שנות קיום מדינת ישראל. שליט סוריה, בשאר אסד, רופא עיניים בהשכלתו נזרק אל כס השלטון בעקבות מות אביו בשנת 2000. הוא לא היה הבחירה הראשונה של אביו ואת נשיאותו הוא חייב במידה רבה לאחיו שנהרג בתאונת דרכים.

למרות הצהרותיו על נסיונות להגיע לשלום עם ישראל בתחילת דרכו, שונא אסד הבן את ישראל שנאה אישית, אנטישמית יוקדת, שאינה יודעת גבולות ומאפילה אפילו על שנאתו של אביו. אסד מתקשה להסתיר את את דיעותיו האנטישמיות גם כשהוא מסוקר במצלמות מערביות. בשיחה עם האפיפיות יוחנן פאולוס בשנת 2001 העלה אסד לדיון העלילה הישנה בדבר רצח ישו ע"י היהודים ואף הוסיף עלילה חדשה משלו העוסקת במעורבותם של היהודים בנסיון לרצח הנביא מוחמד: "היהודים, שעינו את ראשוני הנוצרים, הם שמענים כעת את בני העם הפלסטיני... היהודים פועלים להרג העקרונות בהן דוגלות שלוש הדתות הגדולות, בדיוק כפי שהרגו את ישו הנוצרי, וניסו להרוג את הנביא מוחמד". אסד הצטרף גם לשורות מזלזלי השואה בראיון לרשת טלויזיה אמריקאית ב-2006: "היה טבח נגד היהודים במלחמת העולם השנייה. כמה נהרגו אני לא יודע ואיזה סוג של טבח, האם ביריות או גאז, אנחנו לא יודעים. אני לא מומחה ולא עשיתי מחקר בנושא. היה טבח נגד יהודים ונגד אחרים... מה שקורה בפלסטין זה אותו דבר. אנחנו לא חיינו באירופה בזמן ההוא. מה שקורה בפלסטין משפיע עלינו בצורה ישירה. לא המספר חשוב אלא העיקרון. מאה אלף נהרגו בעשור האחרון בפלסטין. לא חשוב אם מאה אלף או מיליון אלא העיקרון".

אסד הצעיר וחסר הנסיון מעריץ את השייח נסראללה, מנהיג החיזבאללה ורואה בו דמות אב ומחנך. הוא אינו רואה בחמאס, בג'יהאד או בחיזבאללה ארגוני טרור ונאבק מזה שנים באמצעות נציגיו באו"ם על קביעת וועדות שיגדירו מהו טרור ומיהו טרוריסט, כאשר הכוונה כמובן היא להגדיר את ישראל כיישות טרוריסטית ואת ארגוני הטרור הפלסטינים כלוחמי חופש לגיטימיים. סוריה גם משתוקקת להחזיק שוב ברמת הגולן, שנכבשה ממנה במלחמת ששת הימים. תבוסתה של סוריה במלחמה זו וכשלונה להחזיר לעצמה את רמת הגולן במלחמת יום הכיפורים הם עלבון צורב לסוריה ובית אסד.

בניגוד לאביו ב-1991, תמך אסד הבן בסדאם חוסיין בזמן מלחמת המפרץ השניה ולאחרונה ושותף עם איראן בנסיונות להפוך את עירק לתוהו בבוהו עבור האמריקאים ע"י מתן מעבר חופשי ללוחמים ונשק המיועדים להילחם בהם ולטבוח באזרחים. שמה של סוריה נקשר גם בחשד לקבלת והסתרת הנשק הלא קונבנציונלי של עירק על מנת להביך את ארצות הברית. סוריה ואירן אף חתמו לאחרונה על ברית הגנה ביניהן כהכנה למלחמה הפיזית בישראל.

ארגון החיזבאללה

ארגון חיזבאללה הוא למעשה אוגדה צבאית תחת פיקוד אירני המורכבת מחי"ר ,ארטילריה, מתאבדים וממערך בעלי מקצוע טכניים. בנוסף, לחיזבאללה זרוע מדינית אשר משתלבת בחיים הפוליטיים בלבנון, זרועות תעמולה טלויזיוניות ורדיופוניות ומערך סעד בו עושה הארגון שימוש למטרות גיוס כח אדם וקניית תמיכה מקומית, בדומה לחמאס בעזה. כארגון שיעי קיצוני השואב את תמיכתו, השראתו והוראותיו מאירן, חיזבאללה רואה בישראל, היהדות והציונות אויב אבסולוטי אותו יש להביס בכל מחיר. הרטוריקה של מנהיג החיזבאללה, השייח חסן נסראללה ארסית ותוקפנית במיוחד והשנאה הנוטפת ממנו מזכירה במעט את חמתו היוקדת של יוזף גבלס. כמו כדי להביע את שנאתם, אנשי חיזבאללה מצדיעים במועל יד נאצי, צועדים בצעידת ברווז, נשבעים להשמדת ישראל בכל אמצעי, וכל שפת גופם אומרת קיצונות רצחנית, אבסולוטית וחסרת פשרות.

במהלך ששת השנים שחלפו מאז נסוגה ישראל לגבול הבינלאומי עסק ארגון החיזבאללה בהכנות למלחמה כוללת בישראל. דבר תמוה בהתחשב בעובדה שישראל נסוגה מלבנון ולא איימה לשוב לשם. בעזרת אירן הצטייד ארגון החיזבאללה במיטב הנשק: רקטות לטווח ארוך, מערכות נשק מהמתקדמות בעולם לפגיעה בכלי שיט, ועוד הפתעות שטרם נחשפנו להן.


פלסטין (חמאס, ג'יהאד איסלמי)

הפלסטינים נלחמו בישראל מאז הקמתה, ויש אומרים עוד לפני הקמתה (את פרעות 1929 מישהו זוכר?). בכל דרך פעולתם של הפלסטינים, דרך כל מנהיגיהם, ממשלותיהם, רשויותיהם שמרו הפלסטנים על עיקרון אחד פשוט ונסתר מתוך ראייה ארוכת טווח - עיקרון ה-"לא" הנצחי להסכם עם ישראל שישאיר את מדינת ישראל על תילה. אתם מוזמנים לקרוא מחדש את המשפט הקודם ולחשוב לכמה דקות ה-"לאו" הפלסטיני הנצחי פירושו הוא שהפלסטינים לעולם לא יסכימו ולעולם לא יחתמו על הסכם המסיים את הסיכסוך הישראלי-פלסטיני כל עוד ישראל זוכה לשמור על סטטוס של מדינה עצמאית. הם ישתמשו במגוון רחב של אמתלות כדי לחמוק מהסכם מצד אחד ולהאשים את ישראל בחוסר הסכם מצד שני. הראייה ארוכת הטווח של הפלסטינים היא הציפיה ליום בו מלחמה איזורית תטרוף את הקלפים במזרח התיכון וישראל תספוג מפלה צבאית גורפת. זו הסיבה מדוע הפלסטינים מתעקשים לא רק על מדינה פלסטינית ריבונית בגבולות 67, אלא גם על חזרת מליוני פליטים פלסטינים עוינים אל תוך שטחי 48 בישראל וקבלת זכות הצבעה, שכמובן בשיתוף עם ערביי ישראל תאפשר להם להפיל את השלטון בישראל בצורה דמוקרטית כעבור מספר לא גדול של שנים. ישראל כמובן אינה יכולה להסכים לזאת, דמוקרטיה אינה אמצעי התאבדות והפלסטינים יודעים זאת היטב ולכן ממשיכים להתעקש על זכות שיבה מלאה כולל זכות בחירה, תוך סירוב לחתום על הסכם שלא כולל זאת, ותוך ניצול "המבוי הסתום" במשא ומתן (באשמת ישראל כמובן) כאמתלה ללוחמת טרור וטילים כנגד ערי ואזרחי ישראל.

השמאל הקיצוני בישראל מאז ומעולם השלה את עצמו ששטחי 1967 העלובים יספקו את העם הפלסטיני. זוהי הלצה עצובה. משפחה בעלת תשע נפשות היא דבר נפוץ בחברה הפלסטינים והם מבינים היטב ש-20 או 30 שנה בעזה הצפופה או בגדה המערבית הקטנה יביאו אותם להתפוצצות אוכלוסין, וזאת עוד מבלי להזכיר את העובדה שאין כל רצף גיאוגרפי בין עזה וגדה המערבית. אנו חייבים להשמיע את מה שהיושר האינטלקטואלי מחייב לומר: שום מדינה ריבונית לא יכולה לשגשג כשהיא מוגבלת לשטחי הגדה המערבית ועזה בלבד. גם אותנו שטח קטן זה לא היה מספק. גם אנו היינו רוצים יותר.

לפלסטינים נוח אם כך לשמור על הסטטוס קוו של הלחימה בישראל, אי חתימת כל הסכם עמה, ודחיפתה לפעולות חד צדדיות שאינן מחייבות את הפלסטינים ולו לאדיבות הבסיסית ביותר. פעולות חד צדדיות אלו הכוללות בדרך כלל נסיגה משטחיהם, מתפרשות אצל הפלסטינים כחולשה ישראלית וניצחון הכושר העמידה הפלסטיני ומעודדות אותם להמשיך ולהיאבק. הם מאמינים באמת ובתמים שיום יבוא והם יוכלו לקבל את כל שטחי פלסטין ההיסטורית בחזרה. הם באמת מאמינים שיום בהיר אחד יקום העולם האיסלמי ויכה בכובש הציוני עד שזה יעלם. זוהי אינה קלישאה. ועד שיגיע היום ההוא, הם מוכנים בהחלט להמשיך ולחיות במיץ של הזבל בו חיו מאז ומתמיד. הם מורגלים לכך, מחושלים ומוטרפים כאחד מכמעט ארבעים שנה של כיבוש ישראלי ומשנאה יוקדת, הם ממשיכים להתנגד, לסרב להכיר, לסרב לדון, לסרב לחתום ולקוות.

מאז נסיגת הצבא הישראלי מעזה ובחירתו של ארגון החמאס לראשות הממשלה הפלסטינים אינם מתאמצים אפילו להראות עניין בהסכם שעליו ברור שישראל לא תחתום. במקום זה, עובדים הפלסטינים במרץ על שיקום היכולת הצבאית שלהם. חומרי נפץ, רקטות, נשק נגד טנקים, רובים ותחמושת זורמים לרצועה באין מפריע והפלסטינים עמלים ושוקדים על שיפור יכולתם הצבאית ולמעשה מתכוננים למלחמה.

ושוב כמו בלבנון אנו עדים לנסיגה ישראלית ומצד שני להכנה ערבית קדחתנית למלחמה כוללת בשטח "ששוחרר", האם אתם מתחילים להבחין בתבנית? מדוע מתכוננים החיזבאללה בלבנון והפלסטינים בעזה למלחמה כאשר נסוגה ישראל משטחם ללא כל כוונה לחזור? מדוע להתכונן לקרב כאשר הכובש הסתלק מהשטח ואינו מתכנן חזרה?

שעת העקרב

את התשובות קיבלנו ביום בו נחטף גלעד שליט ותשובה נוספת לא איחרה לבוא ביום בו הרעיש החיזבאללה את גזרת הצפון, הרג שמונה חיילים וחטף את החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב. בפקודת טהרן, הוחלט להביא את ישראל למערכה צבאית בלבנון, מול החיזבאללה ולחזית נוספת בעזה מול כוחות החמאס. אל לכם לטעות בכוונות האמיתיות של אלו מולם אנו מנהלים כעת את השלב הראשון של מלחמה החורמה. אין לאסירים הפלסטינים או לאסירי החיזבאללה כל קשר למתקפה הפולשנית אותה החלו שני צבאות הטרור הנ"ל. הריגת שמונה חיילי צה"ל בצפון אינה מבצע צבאי אליו מתכוננים במשך חמש שנות הפוגה, שנים בהם עדיין היו לחיזבאללה אסירים בישראל. גם לפלסטינים אין כל מיוחד בתזמון הזה בכל הקשור לאסיריהם היושבים שנים ארוכות בכלא. מדוע אם כך, דווקא עכשיו? ומה המטרה האמיתית של חטיפות החיילים והפגזת העורף הישראלי במאות טילים?

מטרת הישות האיסלמופאשיסטית היא לגרור את ישראל למלחמה בכמה חזיתות ובשלבים. בשלב הראשון תתרכז ישראל בעזה ובלבנון. החיזבאללה יחזיק מעמד כל עוד ישראל תוקפת מהאוויר וישראל תיאלץ להחדיר כוחות קרקע ולהסתבך שוב בבוץ הלבנוני. בד בבד תתפוצץ רצועת עזה באלימות רצחנית של ירי קאסמים, מטענים והתססת האוכלוסיה האזרחית. הגדה היא השלב הבא ותובער בשלבים בין השאר ע"י הוצאת פיגועים משם כנגד מטרות ישראליות.

בשלב השני תתחמם גזרת רמת הגולן ע"י הסורים שכבר דיברו בשבוע שעבר באופן תמוה על אפשרות לביצוע פעולה צבאית שם. הסורים תומכים בחיזבאללה, מעבירים לו נשק ומשמשים למעשה כצינור המקשר בין טהרן ובין החיזבאללה. בשלב מסויים תותקף ישראל בהצלחה ע"י נשק מתוחכם: טיל לטווח ארוך מתוצרת אירנית בעל ראש נפץ של מאות קילוגרמים, דבר שיאלץ את ישראל להגיב ולנסות לנטרל את הצינור האירני-סורי-לבנוני. פגיעה כזו בסוריה תגרור כמובן תגובה צבאית סורית ותפעיל את ברית ההגנה הסורית-אירנית. זו הסיבה מדוע ינסו גורמי החיזבאללה לגרום לפגיעה המונית ולמאות הרוגים בעיר גדולה בישראל: כדי לגרום לזו לתקוף את סוריה ולגרור את אירן למלחמה.

השלב הרביעי הוא כניסת כוחות אירניים ללחימה לצד הסורים והחיזבאללה בלבנון באמתלה של תוקפנות ישראלית כלפי סוריה. בשלב זה המלחמה תתלקח למלחמה כוללת מודרנית אשר תכלול כוחות חי"ר ושריון. השטחים יבערו בהתנגדות פלסטינית וטרור, החיזבאללה יגביר את האש בחזית הלבנונית וסוריה ואירן יתקפו את ישראל בטילי קרקע קרקע לטווח ארוך ואף ינסו בתחילה לכבוש את רמת הגולן מידי צה"ל הנלחם במספר רב של חזיתות. הציר האיסלמופאשיסטי מקווה שבשלב זה יפילו מוסלמים קיצוניים את משטריהן של המדינות המוסלמיות המתונות באיזור, מצריים וירדן ויצטרפו ללחימה עד להשמדתה של ישראל.

האירנים יודעים היטב שאיש באירופה לא יחיש צבא לעזרתה של מדינת ישראל והיה ותותקף. מעולם לא עמד צבא אירופאי בהיכון על מנת לעזור לישראל, גם לא ב-1973 כאשר במשך כמה ימים היה ברור לכל כי סופה של מדינת ישראל קרב. האירופאים ישבו בחיבוק ידיים וחיכו למכת המוות שתונחת על צוואר מדינת היהודים, מה שכמובן לא הגיע. האירנים אף סומכים על כך שארה"ב תהיה שקועה עד הצוואר בבוץ העירקי ולא תוכל לתפקד בחזית נוספת, לא כלכלית ולא מבחינת דעת קהל (מחירי נפט, מחיר בחיי אדם). אירן בילתה חודשים ארוכים בהזרמת חמושים וכסף למחבלים בעירק על מנת להביא לדה-סטביליזציה של עירק והחלשתה של ארה"ב, דבר שבעיני אירן הוא מטרה עליונה ותחנה חיונית בהגשמת חזונה. חולשתה העכשוית של ארה"ב היא המפתח לתזמון פתיחת המערכה כנגד ישראל ואף תורמת להחלשת ההתנגדות למאמציה של אירן לפתח נשק גרעיני.

לדידה של אירן, הזמן הוא כעת והצעדים הראשונים כבר נעשו בשטח. מדינות אירופאיות ואף ארה"ב פינו את אזרחיהם מלבנון. צעד המעיד על כך שהן מבינות שהלחימה לא תסתיים בעוד ימים ספורים אלא תימשך זמן רב. השטח בלבנון הובער, השטחים בדרך לבעירה כללית. בקרוב תיזרק סוריה ללחימה ואירן אחריה. אנו עומדים בפני זמנים קשים. ואנו חייבים להבין את התמונה הכוללת.

הצפרדע הליברלית/שמאלנית קיצונית

ישראל ספגה מכה קשה מכוחות אפלים שהולכים ומתחזקים, צוברים ביטחון ואמונה בהצלחתם. הכוחות האלו מודים בפה מלא שהשמדתה של מדינת ישראל היא מטרתם העליונה ואפילו לנוכח הצהרות ברורות אלו עדיין קמים אלו מבינינו החוששים, הפוחדים מעימות, הרוצים להיכנע לבריון האיסלמופאשיסטי, לדבר איתו, לדון עמו, לשאת ולתת עמו כאילו שדרישת הפתיחה שלו מאיתנו היא לא להירקב ולהיעלם מעל בימת ההיסטוריה.

בעידן בו אנו קולטים בסלון ביתנו את הרטוריקה הרצחנית ההיטלראית המגיעה מכיוון טהרן, עזה וביירות, יש בינינו יהודונים פחדנים אחוזי שנאה עצמית כדוגמת העיתונאי בני ציפר המחלק שבחים לנסראללה ומשווה בין החיזבאללה ובין מדינת ישראל כאילו היו שני אלו קיימים על אותו מישור מוסרי, וזאת עוד לאחר התקפת החיזבאללה הרצחנית על שטחי ישראל הריבונית, ללא התגרות מצידינו (אם אתם מחשיבים קיום ישראל כחוסר התגרות) ואחרי נסיגת ישראל. ציפר ההיפי, נער הפרחים, אינו מסוגל ואינו מעוניין כלל לראות את התמונה השלמה. הוא מיילל למראה אזרחים לבנונים הרוגים ומאשים כמובן את ישראל. הוא לא חושב לרגע להאשים את החיזבאללה, ארגון שקטע ללא בושה שש שנות שגשוג לבנוני, באקט של מלחמה ללא התגרות, משטח לבנון כנגד ישראל. החיילים ההרוגים והחטופים אינם מעניינים אותו כלל ואינם מפריעים לו לייצר מציאות הזויה בה הקרבן אשם במעשי התוקפן. ציפר יפה הנפש אינו בודד במערכה הבוגדנית כנגד מדינת ישראל עליה הכריזו "יפי הנפש".

השמאל המטורף ושונא האדם בישראל בהנהגתו של התמהוני אורי אבנרי שואל עצמו מעל דפי העיתונות מדוע פולש אולמרט לעזה בעקבות חטיפת החייל החטוף. אבנרי משווה את כניסת ישראל לעזה בעקבות החטופים להימצאות ארה"ב בעירק: "המטרה משתנה מדי יום" הוא מכריז. בחוצפה שאינה יודעת גבול טוען אבנרי כי הפלסטינים המצויים בישראל הם שבויי מלחמה (כן, גם אלו שפרצו לביתי מתנחלים ורצחו ילדים בסגנון הוצאה להורג). הוא גם טוען כי גלעד שליט נחשב בעיניו לשבוי מלחמה לגיטימי. מעניין הדבר, כשנלחמת ישראל בטרור הפלסטיני טוען אורי אבנרי כי ישראל נלחמת "באזרחים". כשהיא מחסלת מנהיגי חמאס זועק הבוגד אבנרי חמס לנוכח הפגיעה "באזרחים" ללא משפט. אך כשיושבים אנשים אלו בכלא, אותם אנשים הופכים כהרף עין "לחיילים" ודינם דין שבוי מלחמה. זוהי בהחלט טרנספורמציה מעניינת.

בתל אביב הפגינו כאלף יפי נפש ישראל מארגוני השנאה הקיצוניים "גוש שלום", "תעאיוש", "קואליציית נשים לשלום", "המרכז לאינפורמציה אלטנרטיבית", "יש גבול", "הוועד נגד הריסת בתים", "אנרכיסטים נגד הגדר", ומפלגות חד"ש ובל"ד שקראו לישראל להפסיק את פעולותיה הצבאיות ולשבת לשולחן עם החיזבאללה "לדיונים", כאילו היה מדובר בחטיפה שבוצעה ע"י חבורת פושטקים מהעולם התחתון למטרת כופר ולא במזימה אירנית להצית את המזרח התיכון. ומה בדיוק נקבל כשנדון עם החיזבאללה? מה יבטיח הדבר מלבד שחרור אסיריהם רבי המרצחים (כדוגמת רוצח משפחת הרן)? הרי האיסלמופאשיסטים של החיזבאללה רצחו את החיילים בשעתם הראשונה לשבי. מתי אי פעם קיבלנו מהחיזבאללה בחזרה אנשים חיים מלבד אותו סוחר הסמים בדרגת אל"מ שסיפור הגעתו לחיזבאללה גורם להרמת גבה במקרה הטוב? עם מי מעוניין השמאל הקיצוני בישראל לדבר? הרי החיזבאללה מצהיר מפורשות שכוונותיו הם השמדת ישראל. הוא הרי צועק זאת במגהפון עם רמקולים של אצטדיון כדורגל: "יהודים/ציונים, דינכם מוות!". מדוע מתעקשים אנשי השמאל הקיצוני בישראל להתייחס לחיזבאללה כאל צד לגיטימי בדיון? הרי חיילנו מתים זה מכבר! כולנו יודעים את זה. מדוע איש אינו אומר זאת? הם מתו בשעה הראשונה לחטיפתם. האם מישהו יכול לומר מהו שמו של החייל שחזר בחיים משבי החיזבאללה? מיהו החייל אשר שב בחיים משבי החמאס? ואם נדון עמם בהחזרת רוצחים שפלים וחיים (על חשבון משלם המיסים) תמורת הגופות המרוטשות של חיילנו, האם זה לא יעודד אותם להמשיך לחטוף ולרצוח? האם תשלום 20 שקל לבריון בית הספר לא תביא אותו לדרוש עוד למחרת?

אבנרי, ציפר ואחרים אינם אלא חולי נפש שאינם מסוגלים ואינם רוצים להאמין לעקרב המבטיח במפורש לעקצם. במקום זה הם בוחרים לחבק אותו, להתייחס אליו בהגינות למרות הצהרותיו. כולנו נשלם את המחיר על אימוץ גישה "יהודונית", פייסנית ופחדנית זו המסעירה את נפשו של האויב באורגזמה אדירה של רצחנות, כי עקרב הוא עקרב, ועקרב שאומר לך שהוא עקרב, מן הראוי שתאמין לו. מדינת ישראל יכולה כבר היום לשבת שבעה על בניה שנפלו בקרב ועל בניה השבויים שאינם בין החיים. בין אם נרצה ובין אם לאו, אנו נמצאים בתחילת המלחמה אשר נכפתה עלינו. האויב האיסלמופאשיסטי אינו מעוניין בחילופי שבויים, טובת העם הפלסטיני או שאר זוטות מדיניות. האויב האיסלמופאשיסטי מעוניין רק בדבר אחד: השמדת מדינת ישראל, הציונות והיהדות כסיפתח להחלת שלטון כליפות גרעיני במזרח התיכון, ואף מעבר לגבולותיו.

על פי התהום

על מדינת ישראל ואזרחיה להתעורר ולנסות לראות את התמונה השלמה במקום להתמקד עם עדשת מיקרוסקופ שאננית על חלקים קטנים וחסרי חשיבות של פאזל מפת האסטרטגיה האיסלמופאשיסטית. פלישת החמאס לישראל, חטיפות החיילים ופרץ הרצחנות הפתאומי של החיזבאללה אינם מקריים. הם חלק מתכנית גדולה יותר שהוכנה במשך זמן רב. כל הסימנים קיימים לאלו המעוניינים לראותם. ההצהרות ניתנו, הכוונות ידועות, מסע התעמולה והרטוריקה הרצחנית בעיצומו, הכלים הוזזו למקומות ויריית הפתיחה כבר מאחורנו.

עלינו להיות חזקים ויותר מכל, מפוקחים. עלינו לזנוח את פסיכוזת השלום הפנטסטית ולהתמקד באחדות ומאמץ לניצחון. כן רבותי, התשובה לשאלה "הלנצח תאכל חרב?" היא "הן" גדול ומהדהד. ביום בו נפסיק לאכול חרב נחדל מלהתקיים שכן אויבינו אינם מעוניינים בחיבוק אוהב ומפייס מאיתנו. הם מעוניינים בהשמדתנו. אנו, אנשי הגרעין השפוי יודעים זאת לא מפני שאנו אוהבים לדמיין תסריטים קודרים, לא מפני שאנו רואי שחורות, לא מפני שאנו מחרחרי מלחמה וששים אלי קרב. אנו יודעים זאת מפני שכך מצהירים אויבנו באופן פומבי ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים. למען עתיד ילדינו הקטנים, הבה נאמין להם, שכן אם נרצה או לא, שמי המזרח התיכון הולכים ומתקדרים ומה שעתיד לבוא ישנה את פני העולם לתמיד.

תגובות

  1. אללה יוסותר איזה נבואות זעם

    השבמחק
  2. לא בטוחה לגבי התחזית האיראנית
    כי אם הם "ישלפו את הצפורניים" ויפסידו
    אז מה יהיה מעמדם אז?
    לא חושבת שהם יעיזו להרחיק לכת עד כדי כך

    השבמחק
  3. אני רואה את הדברים אחרת.

    אירן יודעת שהיא במסלול התנגשות עם ארצות הברית בכל הקשור לתכנית הנשק הגרעיני שלה. היא יודעת שמתקפה בוא תבוא כי היא לא מדמיינת אפילו שארה"ב תשב בחיבוק ידיים בשעה שהם מתקרבים בצעדי ענק לנשק גרעיני.

    מבחינתם הם צריכים לבחור בין קרב מקומי מול ארה"ב בקונצנזוס רחב או מלחמה איזורית מול ארה"ב וישראל כאשר אם ישראל חלק מהמשוואה הרי הם יקבלו תמיכה גדולה יותר מארצות האיסלם.

    לכן הם מנסים לגרור את ישראל למלחמה.

    השבמחק
  4. לא נראה לי שמי מארצות האיסלאם רוצה להגרר אחרי המגאלומניה של איראן אל מול ארה"ב ואירופה בשלב זה
    ישנם המון אינטרסנטים כלכליים בעלי השפעה שגם עכשו מאד לא אוהבים את חיזבאללה
    מעניין איך הדברים יתפתחו

    השבמחק
  5. שוב, אני רואה את הדברים אחרת.

    זה אירוני: אבל בארצות המוסלמיות המתונות דווקא השלטון מתון והעם קיצוני. מצרים - ירדן - סעודיה. הם רק מחכים לסיבה והזדמנות לנער מעליהם את השלטון הפרו-מערבי.

    מצד שני, דווקא באירן חברה שמוחזקת בת ערובה ע"י שלטון קיצוני.

    אם הקיצונים באירן על כל גרורותיה יוכלו לשאוב את המזרח התיכון למלחמה כוללת - משטרם של המתונים ימצא בסכנת נפילה. לכן מצרים, ירדן וסעודיה הביעו דעות נחרצות כנגד החיזבאללה - הם פוחדים פחד מוות ממלחמה איזורית - לא בגלל ישראל - אלא בגלל האוכלוסיה המקומית שתתסוס ללא שליטה במקרה כזה.

    השבמחק
  6. כתבת יפה ומדויק יוספוס, לפי דעתי צריך לתרגם ולהפיץ ברחבי כל העולם, כי עדיין יש המון המון מטומטמים שם בחוץ שכושר ניתוח אנליטי הוא לא הצד החזק שלהם, והם עדיין משוכנעים לגמרי שהכל בגלל ארה"ב והנפט. יש אנשים שממש לא אכפת להם שתושמד מדינת ישראל, ויש הרבה ימים שאני כאן בחו"ל חושבת לעצמי שכך כנראה הרגישו היהודים שברחו מאירופה לפני השואה (מזעזע, נכון?). אני לא יכולה לעשות כלום לעצור את הטירוף הזה. אם לא יקרה משהו מאוד דרמטי במזרח התיכון בקרוב מאוד, כל הסימנים מצביעים לכיוון מלחמה גרעינית, והעולם כרגיל עיוור לחלוטין. רק לאמריקאים נפל קצת האסימון אחרי 11 בספטמבר, אבל לצערי יש המון אנשים שפשוט לא קולטים מה באמת הולך כאן. המוסלמים ימיטו אסון על העולם עם הפנאטיות, חוסר ההגיון והחוצפה שלהם. רק שעבור ישראל זה יהיה מאוחר מדי. אני חושבת שהבעייה האמיתית זה שבכלל נותנים למוסלמים בצפון אמריקה זכות דיבור ואפשרות להמשיך להפיץ את דברי השנאה שלהם. מה שארה"ב הייתה צריכה להבהיר לכל מוסלתי בצפון אמריקה אחרי 11 בספטמבר הוא שדמו בראשו אם הוא אפילו יצייץ מילה אחת נגד ישראל וארה"ב בכל מקום. ממש לשלוח מכתב כזה לכל בית מוסלמי בצפון אמריקה. אבל זה לא קרה, ה"סובלנות" המדומה ניצחה, ומוסלמים ממשיכים עד היום לקרוא לצה"ל צבא טרוריסטים ולחמאס לוחמי חופש ולספטמבר 11 מזימה ציונית. והם בכלל לא מתביישים להגיד את זה. ויש הרבה מהם כאן. הם מזהים את כל נקודות התרפה של הדמוקרטיה המערבית ומנצלים אותה באופן ציני. דווקא הבגרות של העם האמריקאי הפתיעה אותי אחרי 11 בספטמבר. ציפיתי שישחטו את הערבים בכל רחבי היבשת. נראה כמה זמן זה יחזיק מעמד. ונראה אם חיילים אמריקאים יהיו מוכנים להילחם עם חיילים ישראלים כנגד האיום המשותף, או שארה"ב תגיד "נו, טוב...מה לעשות. קדימה לסגור את ארה"ב ולהקים את המצודה הצפון האמריקאית ושיזדיינו הערבים והנפט שלהם".

    השבמחק
  7. יוספוס
    אני מאוד אוהבת לקרוא את הבלוג שלך. יש איפה שהוא גרסה באנגלית של הבלוג כדי שאוכל להעביר הלאה לאנשים שפשוט לא מבינים ולא רואים את ההיסטוריה צוחקת להם בפרצוף? אין שום דרך שאני אוכל להסביר להם את עצמי טוב יותר מאיך שאתה כותב.

    השבמחק
  8. בלוג מעולה ומעניין
    ירדתי עליך על הגישה שלך בפורום ישראלים בחו"ל ואני עדיין חושב שכדאי לך לחשוב על כמה דברים אבל בעצם באתי להתנצל ולאחל... גאזמן...

    השבמחק
  9. לטעמי מאמר חסר תוכלת ומטעה.

    הפסקתי לקרוא את המאמר לכשהגעתי לטבלת 4 הדורות של האנטישמיות כביכול.

    הכותב לא מודע למשמעות המושגים של ה"אנטישמיות", וה"ציונות".

    כך לא ייתכן שהתנגדות לציונות היא היא האנטישמיות ולא מהסיבה הפשוטה שיש ציונים שלא יהודים, ויש יהודים שלא אנטישמים. ואם אכן כל מטרתם של האירנים או האחרים בשנאת הציונות, היא השמדת העם היהודי, לא ברור לי למה הם אינם משמידים בצורה שיטתית את היהודים באירן עצמה ???

    הרי הרבה יותר קל להשמיד יהודים מתחת לאף מאשר לנסות לכבוש ארץ אחרת, מחומשת, ובעלת ידידה בדרגת מעצמת על כמו ארה"ב.

    השבמחק
  10. המאמר כתוב בשפה מעולה ומתאר את המצב לאשורו. באם לא יתעוררו מנהיגי המדינה נמצא את עצמנו על פי התהום. ב1933 היו יהודים שעשו את התחשיב האישי שלהם והיום המצב קשה הרבה יותר שכן לכאורה אנו אדונים לעצמנו עם צבא ופצצות אטום.

    השבמחק
  11. לקורא היקר שכתב: "לטעמי מאמר חסר תוכלת ומטעה".

    כשדיברתי על דורות של אנטישמיות הזכרתי מרכזי כובד בדרך האבולוציונית של האנטישמיות. אם אתה באמת חושב שהתנגדות לציונות אינה כוללת מרכיבים אנטישמים אתה מוזמן לבקר באתר האנטישמי www.jewwatch.com ולבחור מבין מאגרי השנאה רחבי היריעה המוקדשים לציונות. כמובן שהאנטישמיות קדמה לציונות - אבל בעידן המודרני, הציונות משמשת "כתירוץ בונוס" לניגוח היהודים, גם אלו שלא חיים בישראל (שכן אף אלו תומכי ציונות כמובן).

    לצערי דור חדש של אנטישמיות, משלב אלמנטים מהדורות הישנים אבל מחדש ומוסיף את קיום ישראל והציונות ככלי ניגוח ליהדות. כל שעליך לעשות הוא לבקר באתרים ניאו-נאצים וגזעניים, אתה תתפלא: לא תשמע הרבה על אפים ארוכים וזקנים וכיפות. גם על ישו לא תשמע - אתה תשמע על מדינת השטן- ישראל - והציונות התופסת את האומה הלבנה הארית בביציה. אתה תשמע על הציונים המלוכלכים המחזיקים בקונגרס האמריקאי הכבוש ומסיתים את העולם כנגד ארה"ב.

    בכל אופן: אני מקווה שלא הפסדנו אותך כקורא. תודה על התגובהץ

    השבמחק
  12. היי יוספוס 11.

    קודם כל תודה על התגובה המהירה שלך.

    דבר שני קראתי שוב את מה שכתבתי, ונפלו טעויות שאני מבקש סליחה עליהן.

    צריך להיות כתוב :"...ולו מהסיבה הפשוטה שיש ציונים שלא יהודים, ויש יהודים שאינם ציונים".

    מצטער מראש על כי יש לי נטיה להתלהמות של ניגוח, אין לי כוונה להתנגח לא איתך ולא עם משתתפים אחרים פה, ולכן אתה יכול למחוק את מה שאני אכתוב ולכתוב לי למייל, אם תרצה כמובן.

    dfgxc@WALLA.COM


    ולעצם הענין, עדיין לא הבנתי מהדברים שלך, אם אכן אירנים הם אנטישמים במובן המסורתי של המילה, וכל רצונם הוא בהשמדת היהודים, למה האירנים לא רוצחים את היהודים באירן ?


    לגבי המרכיבים האנטישמיים בהתנגדות לציונות, אזי איני חולק על דבריך כלל, אבל עצם עובדה זו איננה אומרת עדיין שזו זו היא האנטישמיות. שהרי מן הסתם גם בזרמים אחרים של התנגדות או השמצה, כגון שוביניזם, פמניזם, קפיטליזם (במבטו על הקומוניזם וההפך) וכו' וכו', ישנם מרכיבים הדומים מאוד למרכיבים באנטישמיות.

    כך שסופו של דבר השאלה האמיתית מה היה קורה בלי המדינה ובלי הציונות.
    כלומר, כלפי מי, אם בכלל, היו מכוונים דבריהם ?
    גם מצב של הפרדה גמורה בין יהדות לבין ציונות יעזור לנו להבין את הכיוון האמיתי שלהם, ואת המגמה האמיתית, האם זה אנטישמיות בהסוואה של התנגדות לציונות או לא.

    ואת המצב הזה אפשר לבודד במבט על יהודי אירן.

    לגבי המצב במדינת ישראל, יש לדעת כי לא ברור אם אכן יש רוב יהודי דפאקטו מבחינה מספרית. לכן פה יש לנו מצב קלאסי של גוים (ואני מכיר כמה מהם אישית) אשר הציונות זורמת בעורקיהם, והם מוכנים להתגיס כדי להילחם עבור המדינה. יחד איתם נמצאים פה צאצאי יהודים המנותקים ממסורת יהודית זה דור שלישי, אך גם כן מקושרים קשר דם עם הציונות. שניהם, משתפים בצורה פעילה את הסמלים של הציונות והמדינה. אידיאולוגית-ערכית, הם אנשים זהים... אז מיהו אם כן אותו יהודי שכלפיו לדעתך יש את האנטישמיות ? וכלפי מי או מה מופנת אותה שנאה שאתה כותב עליה ?

    את דברי אפשר לחזק, למשל בהצהרה ברורה של נסראללה על כך שלא איכפת לו אם החייל שחטף הוא יהודי או דרוזי, איכפת לו שהוא ציוני ! (את הדברים הוא אמר כתגובה על המידע הראשוני שישראל פרסמה כאילו אחד החטופים האחרונים הוא מבני המיעוטים אשר התברר כי היה בין ההרוגים בסופו של דבר.)

    לגבי המלחמה של היום, זו מלחמה של דת מול אידיאולוגיה, דת האיסלאם מול הציונות.

    ודברים אלה חשובים כדי להבין את העניין לאישורו, אם פעם, כדי שיפסיקו לשנוא אותך כיהודי, היתה צריך להמיר את הדת, היום, מספיק כי תעזוב את הציונות, תעזוב את האידיאולוגיה "של השטן".

    אם מבחינתם זוהי אדמת קודש שעבורה הם יצאו להלחם את מלחמת הקודש שלהם, את ה"ג'יהד", הרי שמבחינתם ההשתייכות הלאומית שלנו היא משנית, מה שחשוב להם כי אנו כופרים בדתם והכרזנו על עצמינו כשולטים ריבוניים על אדמתם...

    השבמחק
  13. למה למחוק? בשמחה- קוראים אחרים גם יוכלו להרוויח מהדיון.

    ככלל, איני מאמין לנסראללה כאשר הוא מצהיר הצהרות כמו "העיקר שהוא ציוני". לחיזבאללה לא היתה שום בעיה להרוג ביהודי ארגנטינה "הלא ציוניים". גם לאירן מעולם לא היו בעיות לתקוף מטרות יהודיות טהורות בעולם שאינן קשורות קשר ישיר לישראל או ציונות. איני חושב שהערבים מבדילים בין יהודים לציונים ומלבד דוגמאות קיצוניות כמו נטורי קרתא המשחקות לידי מערכות התעמולה הערביות - אין יהודים חסינים מפני הטרור האיסלמי - לא בישראל ולא מחוצה לה. צא ולמד כיצד מחנכים הסעודים את ילדיהם, כיצד לומדים הזאטוטים בממלכה שהיהודים הם "בני קופים וחזירים" - לא הציונים - לא הישראלים - היהודים! באתר www.memritv.org תוכל למצוא דוגמאות רבות לכך.

    האירנים לא רוצחים את היהודים בארצם מאותה מסיבה פשוטה: היהודים שם למעשה אנטי ציונים - מה שמשרת שוב את מטרת התעמולה הערבית. אם היהודים האירנים אנטי ציונים כי זה רצונם החופשי או תפיסה ניתנה להם באיומי אקדח - אי אפשר לדעת. הם מיעטו קטן, מוכה ונחבא בן 23 אלף איש ומה שאפשר לשער הוא כי כל יהודי "חופשי" בעולם שאינו חי תחת משטר טוטאליטרי המדכא את רצונו החופשי - יתמוך בציונות מבחינת הערבים, עם מספר זעום של יוצאים מן הכלל.

    כמובן שיש אנשים המבקרים את ישראל והציונות ולא לוקים באנטישמיות. מה שביקשתי להעביר במאמר הוא שרבים המקרים בה אנטי ציונות והתנגדות לישראל "מטעמים הומאניים" לכאורה למדינת ישראל משמשת אנטישמים רבים הרואים בדרך זו לתקיפת ישראל, "דרך בטוחה" לאור אות הקלון שמדביקה החברה בדרך כלל על התבטאויות אנטישמיות. רק לפני יומיים בסאן פרנציסקו צעדו מאות "פעילי שלום", חלקם החזיקו שלטים: "יהודונים נאצים, צאו מלבנון". תוכל לראות את זה פה: http://littlegreenfootballs.com/weblog/?entry=22077_Stop_the_US-Israeli_War_Rally_San_Francisco_August_12_2006&only

    איני מסכים אתך שהמלחמה היא מלחמת איסלם בציונות. המלחמה היא מלחמת איסלם במערב הכולל גם את מדינת ישראל וגם את הציונות. ראה בבלוג את דבריו של המחבל לשעבר וואליד שועבת על כוונותיהם של המוסלמים, על ההטפות במסגדים ועם שנאת המערב ללא קשר לישראל. איני מסכים עם הקביעה שאנו "כופרים על אדמתם". האדמה אינה שייכת להם באופן בלעדי. יהודים היו בישראל לפני 2,000 שנה וזוהי אינה עובדה תנ"כית בלבד אלא הסטורית. הם בוחרים כמובן להתכחש לזאת כי ללא זה כיצד יזכו לתמיכה במאבקם "בכיבוש פלסטין"?

    האמת המרה היא שבזמן הזה באבולוציה האנושית אין קוממיות לעם ללא מאבק וללא עצמה צבאית. כמו שכתבתי במאמר, כנראה שישראל תיאלץ לחיות זמן רב מאד על חרבה. אין מדינה שלא נולדה במלחמה ודם. ואם קוממיותו של עם אחר, על פי תפיסתו, חייבת לכלול את חורבן ישראל -- אין ברירה אלא להמשיך ולהילחם.

    שאלת איך היו נראים הדברים ללא ציונות וללא ישראל - רק עם "יהדות" בעולם. אני מפנה אותך למוזיאון יד ושם כדי לקבל תשובה.

    השבמחק
  14. כנראה שלא הצלחתי להסביר את עצמי, לא משנה...

    לגבי הערה שלך על השואה...

    שמע, עד כמה שידוע לי, ממה שקראתי, הציונות לא עשתה את הכל על מנת למנוע השמדת היהודים בשואה וזה בלשון הכי עדינה שאני יכול לכתוב כאן.

    נכון להיסטוריה של אחרי קום המדינה, הרי זה סוד גלוי כי במדינת ישראל יש את מספר הנרצחים היהודים הגבוה בעולם.

    מצד המוסר הכללי, המנותק מתיאולוגיה, הרי שחיי האדם מעל הכל ומעל אידיאולוגיה ציונית או אחרת. כך שלא ברור למה לדעתך יש הגיון בהמשך המדינה כמסגרת, כשאתה עצמך מודה שהיהודים שמתנגדים לציונות ולתרבות המערב אינם מטרה יותר לרציחות, ולצורך העניין לא משנה מה הגורם לכך שהם אינם ציונים.

    לגבי רעיונות אוטופיים של עתיד קרוב או רחוק שבו מסגרת לאומית יהודית תציל יהודים, הרי שזה חסר משמעות כי איאפשר לחזק טיעון מעין זה לא דרך החיוב ולא דרך השלילה.

    ושוב, אם בעיניך רעיון לאומי-מדיני, מעל הערך של חיי אדם, זו גם תפיסה אלא שלרוב תפיסות מעין אלו נובעות או מקיצוניות דתית או מתפיסה פאשיסטית, ואם כך, זה מעמיד אותך בשורה ערכית אחת עם החבר'ה שעליהם אתה כותב.

    כל מה שנשאר להכריע, זה מי יותר חזק ...

    השבמחק
  15. הייתי מעדיף באמת שהדיעה הזו שהציונות שפשפה ידיה בהנאה בעוד מליונים של יהודים מושמדים בגז תישאר "בלשון המעטה". אני מכיר את קבוצות האנשים האוהבות להשתמש בטיעון הזה ודעתי עליהם ידועה. אתה גם מפריז ביכולתה של הציונות לעשות דבר. מהי הציונות בזמן מלחמת העולם השניה? האם יש לה צבא? האם אומות העולם מכירות באיזושהי סמכות הנתונה לה? מהו כוחה?

    כן, בישראל יש את מספר הנרצחים הגבוה בעולם ליהודים. אבל מה האלטרנטיבה? מצב של טרום מדינת ישראל בו מליונים נספים רק בגלל שמצב כלכלי ושפל במורל (ע"ע גרמניה לאחר 1918) מחייבים שעיר לעזאזל?

    ערך חיי אדם מחייב הקמה מדינה ליהודים. את הדוגמא למה שעלול לקרות בחסרונה ראית. כולנו ראינו. אתה שם מילים בפי כשאני אומר שהיהודים המתנגדים לציונות וישראל מחוסנים. כל מה שאמרתי הוא שכרגע, נח לצורר האיסלמופאשיסטי להשתמש בהם לצרכי תעמולה (ראה נטורי קרתא החולניים -- ואני אומר זאת בידיעה שאתה אולי אחד מהם על פי התבטאויותך).

    לפניך שתי דלתות - כשאתה פותח אחת ומקבל סטירה - תעבור לשניה. ראינו מה קורה ליהודים ללא מדינה - זה כבר ידוע והסטוריה ולא צריך לשער ולנחש ולהתנבא. האנטישמיות היא מחלה אנושית והקדימה את הציונות באלפי שנים. ציונות אינה הבעיה של העם היהודי - העוינות כלפיו החלה ברגע בו הרומאים (שהפכו להיות הרומאים הקתולים שלוש מאות שנה לאחר מכן) רצחו את היהודי ישו. כך שהתיאוריה שלך על מסגרת לאומית יהודית נשארת בגדר תיאוריה שאין שום אינטרס לבחון אותה במציאות.

    אני לא מחזיק "לאום" מעל חיי אדם או להיפך. זוהי גישה "בינארית" מוגבלת. שתי האפשרויות אינן מבטלות אחת את השניה. היהודים צריכים לאום כדי לשמור על חייהם. היהודים צריכים צבא וכח כדי לשמור על ערך חייהם. כך עובד העולם מזה אלפי שנים ועד שכל בני האנוש יפתחו שיטה טובה יותר אולי עוד כמה אלפי שנים או עשרות מלחמות עולם - החזק ישרוד והחלש ישכח במעמקי ההיסטוריה וזו אמת טהורה - שאל כל יבוסי שתמצא- הוא יאשר לך את דברי...

    השבמחק
  16. העובדה שיהודים חיו בארץ ישראל לפני 2,000 שנה אינה רלוונטית לכך שפלסטין כולה, בהיותה אדמה שהיתה בעבר תחת שלטון מוסלמי, היא אדמת וואקף שיש לשחררה. כל השאר זה יחסי ציבור.

    השבמחק
  17. i wish you had this article translated to english

    השבמחק
  18. יוסיפוס, בלוג מצויין, אני מצטרף לבקשה של מגיבים קודמים, אם יש אפשרות לתרגום לאנגלית, הייתי נורא שמח להפיץ אותו

    השבמחק
  19. יוספוס , אני מתגורר בימים אלו בצרפת בפריז שההסברה המוסלמית פה שולטת בגדול, אם באפשרותך לתרגם מאמר זה לאנגלית , זה יהיה מעולה.
    שאוכל להפיץ פה קצת מידע חיוני
    כל הכבוד.

    השבמחק
  20. לא יודעת מי מסתתר מאחורי השם יוספוס.. אבל אתה כותב רהוט ומשכנע. מענין גם כמה זמן הקדשת לכתיבת חיבור כזה. מעולם לא בקרתי בלוגים מסוג זה. פגשתי בעיקר קשקושים רגילים. כאן מדובר בכותב עיתונאי מדהים.
    בקשר לתוכן מפחיד וצודק גם יחד.
    השאלה היא מה אנחנו עושים בנדון?? כותבים בלוגים, כותבים תגובות, מדברים עם חברים... ומה יוצא מזה?? לא יודעת אם לילדים שלי תהיה מדינה בכלל אולי אני צריכה לשכנע אותם לעזוב. אולי אני צריכה לעזוב יחד איתם. אני מרגישה כמו יהדות אירופה לפני השואה. יושבת על סיר הבשר (או ירקות במקרה שלי) ורק מדברת ומקווה שיהיה טוב. אנשים לא רוצים להאמין לנבואות זעם. זה לא בטבע האנושי.

    השבמחק
  21. אנחנו עם עתיק, שרדן ולא אמרנו את המילה האחרונה. לא בטוח שהאירנים והאיסלמופשיסטים מתמרנים מכוח ולא מהתגוננות נואשת בראותם את הישגי מעצמות הדמוקרטיה הקפיטליסטיות (וישראל), ובראותם את סוף תקופת הנפט העומדת בפתח.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

עברנו את פרעה אבל נפלנו אצל סיגי

עיקרון הנָבּוּט

הודית עסקית לעשרה ימים